Pazar, Ağustos 13, 2006

Hazırlıklar ve vize için bekleyiş

Evet vize başvurusunu yaptık ve bekliyoruz. Gerçekten sıkıcı bir süre çünkü geziye çıkıp çıkamayacağımız buna bağlı. Umarım 22 sinde rahat bir şekilde alabiliriz vizemizi ve 26 sında yolculuğumuza başlarız. Önceden dediğim gibi bu işleri sıkıştırmadan mutlaka 1 ay öncesinden başlayarak yapın sonra demedi demeyin =)

Bende çanta hazırlıklarına başladım. Önce Kapalı çarşının oradaki mercan sokağına gittim, bir sürü çantacılar mevcut ve 85+10 lt lik bir çanta aldım. Çin malı gösterişsiz ama sağlam bir çanta. Oldukça hırpalamama rağmen fire vermedi umarım yüzümü kara çıkarmaz =) Daha sonra Kadıköy çarşısından uyku tulumu ve mat aldım. Aldığım uyku tulumu çok kaliteli bir ürün değil ama içine pamuklu çarşaf gibi birşeyler diktirtmeyi düşünüyorum ki rahat terlemeden yatabileyim. Zaten yazlık bir uyku tulumu aldım, çok profesyonel bir ürüne ihtiyacım yoktu. Mat ise bildiğiniz sünger-plastik karışımı rulo halinde taşınan bir şey. Uyku tulumunun altına veya gittiğiniz bir kırlık alanda altımıza sermek için. Güya böcekleri 1 mt uzak tutuyormuş içindeki bir madde ile ama hiç inanamadım =)

Onun dışında eczaneden mide yanması için rennie, mide bulantısı için emedur, vitamin olarak supradyn, böcek sokması ve alerjik reaksiyonlar için avil,sinek kovucu olarak off, ağrı kesici olarak apranax fort ve ishal için ercefuryl aldım. Tam teşekküllü gidiyorum bir sorun yaşamayalım diye =) Zaten evdede ilaç kalmamıştı iyi oldu bu alışveriş =)

Çanta hazırlıkları için yaptığım listeyi daha sonra tüm hazırlıklar bitince yollarım. Bahsettiğim gibi şu an tek sıkıntı veren şey vize için 22 sine kadar sürecek olan bekleyiş

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

ozan selamlar. öncelikle iyi yolculuklar..
benden italya'da kalacak yer belgesi istediler. gerekiyosa önce rezervasyon yaptır sonra iptal edersin dediler..
senden böyle bir istekte bulundular mı?
tesekkurler.

9:56 ÖS  
Blogger Ozan said...

Biz başvuru yaptığımız zaman bizden böyle bir belge istemediler. Bu sene yine interrail a giden bir arkadaşım Alman konsolosluğundan başvurmuş ve ondan böyle bir belge istemişler. Onlarda bir hostelde rezervasyon ayarlayıp internet üzerinden bunu print edip vermişler. Ama bu bence çok inandırıcı değil çünkü bu vize işlerine bakan insanlar çok kurt kişiler yani uçak bileti rezerve edip göstermende senin çok işine yaramaz diye düşünüyorum başka bir örnek olarak.

1:13 ÖÖ  
Anonymous murat said...

slm ozan, shengeni italyadan alıp yunaistandan baslayabildin mi?
tesekkurler

murat

2:16 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home